Logotip Cafetino
Košarica Košarica
{{ state.cart_items.length }}

Kako opraviti nakup?

Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje. Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter si v primeru nejasnosti pridržuje pravico, da kontaktira uporabnika.

Ponudnik bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče naročilo v času od izdaje naročila do prejema obvestila, da je naročilo v obdelavi. Naročilo lahko prekliče s klicem na 01 422 29 50 ali pošlje sporočilo na office@cafetino.si 

V primeru, da ponudnik ugotovi, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, lahko naročilo zavrne v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu ali na sedežu ponudnika v delovnem času.

Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE

Ob prevzemu blaga je kupec dolžan preveriti količino in kakovost blaga. V kolikor kupec ugotovi, da blago ni dostavljeno pod dogovorjenimi pogoji ali da ima napako, ima pravico, da blago vrne. Kupnino vam bomo najkasneje v roku 15 (petnajstih) dni vrnili po pošti ali na vaš račun (le-tega morate ob zahtevi za vračilo navesti).

Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.

Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani ter v nepoškodovani originalni embalaži.

Vračilu obvezno priložite originalen račun.

 

V primeru reklamacije oziroma potrebe po dodatnih informacijah, smo vam na voljo na naslovu, telefonski številki ali po emailu.

Cafetino d.o.o.

Stari trg 5

1000 Ljubljana

01 422 29 50

office@cafetino.si